31 Aralık 2009 Perşembe

BİR CUMARTESİ GÜNÜ




Biz sinema için planımızı bir hafta öncesinden yapmıştık geri kalan sadece babama söylemekti...
biraz emrivaki oldu ama söyledim babama planımızı.
Babam istediğim gibi karşıladı ve bizi sinemaya götürmeye söz verdi
Bu arada buradan da teşekkür ediyim babama TEŞEKKÜR EDERİM BABACIM.....



                                Avatar filmini izledik. Muhteşemdi benim için  ....
Babam bizi sinemaya koltuklarımıza kadar götürdü ve kendisi dışarıya çıktı .Arkadaşlarla sinema keyfi yaptık    yaniiiii......Sinema çıkışında Armağan oyuncağa uğrayıp bir kaç oyuncak aldık.

Arkadaşlarımı tanıtmayı unuttum bu arada soldan sağa şöyle...
Muhammet,Bilal,Abdülmetin ve ben  öndeki afacanda benim kardeşim Berkan gözlere dikkat....
Bir güzel günü de bu şekilde geçirdik sıra inşallah yenisinde Allah nasip ederse tabiiiii......

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder